Even iets anders - Reisverslag uit Modena, Italië van Ilse Nielen - WaarBenJij.nu Even iets anders - Reisverslag uit Modena, Italië van Ilse Nielen - WaarBenJij.nu

Even iets anders

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Maart 2014 | Italië, Modena

Lieve mensen,

Omdat ik van iedereen hoor: "Ja, we lazen je blog" en ik graag een groot publiek wil voor deze boodschap bij deze iets wat losstaat van mijn avontuur in Italië.

Zoals ik begonnen ben aan mijn avontuur in Italië is mijn lieve vriendin Marloes begonnen aan haar eigen avontuur; het trainen voor de alpe d'huzes. Marloes is afgelopen december haar vader verloren aan kanker en gaat nu in juni voor hem en voor alle andere mensen in te strijd tegen kanker deze berg opfietsen.
En ik vind dat we haar daarbij moeten steunen! Dus klik op de link hieronder en doneer, al is het maar een klein beetje. Je kunt kiezen uit een donatie of je kunt kiezen uit een bedrag per keer dat ze de berg opfietst.


Dank jullie wel!

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/marloesbeek/marloes-van-beek/actie.aspx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 8679

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 Mei 2014

La bella Italia

Landen bezocht: